Friday 10 August 2018

#Throwback Part 1

"Gambar perjumpaan Alumni MMKM Batch 00 dengan warden ASPURA pada Ramadhan 2018"

SELAMANYA~

Depa ni laa yang palingggggg aku rindu sebabnya kami bersama selama 5 tahun dalam menepuh liku2 perjalanan yang penuh dengan rintangan dan halangan.. Alhamdulillah kesudahannya .. Allah berikan kejayan kepada kita yang tidak disangka-sangka.. Terima kasih sebab pernah tolong aku masa aku susah..

Banyak sangat jasa yang hampa buat demi keutuhan ukhwah kita.. moga allah balas dengan balasan yang setimpal atas usaha kita.. Rindu tu jangan cakap laa.. walaupun jumpa sat jaa.. tapi dia punya feel tu hanya allah jaa yg tahu.. huhuhu.. banyak sgat2 kenangan yng pernah kita cipta.. sedih,gembira,riang,tawa.. byak sgat weh., tak terhitung

Bila dah masuk alam universiti ni.. mulaa laa sibuk dengan tugas masing2.. macam dalam gambo tu..Kett takdak .. sebabnya dialah orang yang terawal masuk IPT.. Rasa tk lengkap bila tk cukup org ni..

Bila dah jumpa ramai2 ni.. mula laa pakat throwback kisah-kisah silam.. yang lawak,sengal,senoi .. semua laaa.. Tak akan habis kalau nk crita.. sebabnya setiap orang ada pendapat dan pendirian sendiri..

bila pi asrama tu .. mula laa nak buat benda2 yang dulu2 otai pernah buat.. hahahahah.. kononnya otai yang berpengalaman laaa.. tapi kantoi gak macam mana pon.. letak laa kat mana pon.. bila ada lagi yang lagi otai.. mmg kena laaa kitaaa..

banyak sangat yg aku nak luah sebanaqnya.. tapi berperingkat laaa yerrr..

No comments:

Post a Comment